Main Page

Sabtu, 27 Mac 2010

~fwenz4ever~

nape aku terasa teringin nk menulis skang nie
blog nie menjadi sasaran aku skang

sedih

pabila kau menytakan semester ini yang terakhir berada di KITAB
aku x tahu nk kata apa
dlm hati aku
biarlah Allah sahaja yang mengetahuinya
aku berasa sedih sgt
mungkin kerana kau kwn baik aku
tapi apa kn daya itu keputusan yg telah kau buat
bkn aku x berani mencampuri urusan kau
tetapi keputusan ini adalah hak kau
kalau itu adalah terbaik utk kau
aku xkn menghalang
apa pon yg kau buat
aku akan terus berada disisimu wahai sahabatku

takdir

aku percaya pada takdir
benar kata org
" setiap persahabatan pasti ada perpisahan"
andai takdir menentukan segalanya
aku PASTI
kita akan bertemu lagi
INSYAALLAH

kawan

thankz N coz menjadi kwn baik aku
aku xkn sia2 kn persahabatan yg telah lama kita binakan ini
wlpn penuh dengan cabaran
aku xkn lupa saat kita bersama
~FWENZ4EVERABADIESELAMANYA~















Tiada ulasan:

Catat Ulasan